+

Általános Szerződési Feltételek

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

ADATVÉDELEM
a www.szatviashop.hu webáruház használatáról

 

Üdvözöljük webáruházunk oldalán! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

 

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (vevő) a  https://www.szatviashop.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket.
 Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

·         A szerződés alakja és létrejöttének időpontja

Online módon kötött szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásban megkötött szerződésnek. A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem kerül iktatásra. A szerződés nem utal magatartási kódexre.

Az űrlap kitöltésével és az áruház részére megerősítést követő elektronikus úton történő megküldésével, annak áruház általi visszaigazolásával az Ön megrendelése igénybejelentésnek minősül.

A szerződés akkor jön létre, ha az áruház az igénybejelentést követő legkésőbb 48 órán belül az igény megérkezését pozitívan (az adásvétel lehetőségét megerősítve) visszaigazolja. Az igénybejelentés megküldésével és annak áruház általi visszaigazolásával a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Mind az ajánlat, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

Vonatkozó jogszabályok

A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

 

 

·         Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Tóthné Bocsi Szilvia e.v.
Székhely, Átvételipont, Levelezési cím: Budapest,1171 Körömvirág u. 24.
Adószám: 63073575-1-42
Nyilvántartási szám: 4229719
Kibocsájtó: Budapest Főváros XVII.kerület Rákosmente Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala-okmányiroda
Kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: 4107(B)
Kereskedelmi tevékenységet nyilvántartásba vette: Budapest Főváros XVII.kerület Rákosmente Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala-jegyzői iroda
Statisztikai számjel: 63073575960223101
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség:  szatviashop@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36 30/8510853
Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: NAIH-134083/2017
Számlaszám: Erste Bank Hungary Zrt.  
 11600006-00000000-80453059
·         A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Viltor webáruház rendszer - https://viltor.hu/- Paller Endre egyéni vállalkozó- 8900 Zalaegerszeg, Mártírok útja 71.- E-mail (elsődleges kapcsolat): info@viltor.hu -Telefon: 06 70 933 43 04

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

·         Felelősségkorlátozás

A webáruházon keresztül történő vásárlás feltételezi a vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve vevő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről. A webáruházba küldött rendeléssel minden vevő kijelenti, hogy a jelen üzletszabályzatot megértette és elfogadja.

·         Adatvédelem
(lásd. Adatvédelmi nyilatkozat)

-

A Szatvia Shop  (továbbiakban: Adatkezelő) online értékesítési tevékenységével kapcsolatban kezeli a regisztrált felhasználók (érintett) személyes adatait, kizárólag a megrendelések teljesítésének céljából (számlázás, szállítás), és hírlevélben történő tájékoztatásból, ahova önként iratkozhatnak fel.

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat, az adatkezelő pedig köteles arra, hogy az érintettre vonatkozó személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje meghatározott feltételek esetén.

 

Szatvia Shop-NAIH szám: 134083/2017

- A webáruház a vásárló böngészőjében a használat során úgynevezett sütit (cookie) helyez el. Az így létrehozott kis adatcsomag semmilyen információt nem tartalmaz a vásárló személyére vagy számítógépe (táblagépe, okostelefonja stb.) jellemzőire vagy helyére vonatkozóan, kizárólag az áruház technikai működésében játszik szerepet.

- SSL tanúsítvánnyal van biztosítva a webáruház!- webssl.eu által
Angolul, az SSL rövidítés jelentése Secured Sockets Layer. Röviden, az SSL egy olyan tanúsítvány, ami arra szolgál, hogy az információt tároló hosting-server és a honlapot látogató felhasználó böngészője közötti kapcsolatot titkosítsa. Ez a titkosított kapcsolat lehetőséget ad a személyes adatokhoz való biztonságos hozzáféréshez anélkül, hogy ez harmadik személy tudomására jusson.
(Az SSL-el biztosított webhely címek https:// kezdetűek. A böngésző jelzi a biztonságos oldalakat egy lakat ikonnal az állapotsorban.)

 

·         Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A termékek: egzotikus ruhák és kellékek, melyek többségének származási országai: India, Nepál, Thaiföld, Kína, Olasz

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással, csomagautomatából vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel, a Szatvia Shop átvételi pontján (Bp. 1171 Körömvirág u. 24.).

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak. A vállalkozás: Átalányadózó, alanyi adómentesség vonatkozik rá.

A termék árak nem tartalmazzák a házhozszállítás díját, de a csomagolást igen.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

·         Rendelési információk

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a  Szállítás/Fizetés menüpont alatt. 

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon, vagy e-mailben szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

- Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között regisztráció, illetve bejelentkezés nélkül böngészhet. A kiválasztott terméket annak terméklapján tudja a kosárba helyezni. Amennyiben a terméknek több változata is megjelenik a terméklapon, úgy rádió gombok segítségével tudja kiválasztani az Önnek legmegfelelőbbet.

- A kosárba helyezett termékek mennyiségét a Kosár módosítás oldalon változtathatja.

- Vásárlását a pénztárban fejezheti be, itt választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot, illetve adhatja le rendelését.

A webáruházban mód van a regisztráció nélküli vásárlásra is, csak a szállításhoz tényleg nélkülözhetetlen adatokat kell megadnia a pénztárban. A nem regisztrált vásárló, nem tud visszatérni, módosítani rendelésén online (telefon, email- megoldható).Ugyanígy nem kaphatnak egyéni kedvezményt, hiszen a vevők listájában sem szerepelnek. Beválthatnak viszont kupont.
Aki szeretne élni az összes kedvezményi lehetőséggel regisztrálnia kell magát, ahol a vásárlás lebonyolításához szükséges adatokat kell megadnia., be kell jelentkeznie, 

 A termék(ek) megrendeléséről visszaigazoló e-mail értesítést kap.

Megrendelését bejelentkezés után figyelemmel kísérheti a Korábbi rendelések oldalon.

 A termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szolgálnak, a valóságos termék megjelenésétől eltérhetnek.

Szállítási kifogás vagy hibásan leadott rendelés esetén kérjük valamelyik elérhetőségünkön vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

 

·         A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása

Munkanap: 9.00-18.00

Csomagátvétel, előzetes telefonos egyeztetés után!

  A megrendelés feldolgozása, ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében max. 5 munkanap, ettől csak a futárszolgálat térhet el ünnepi időszakokban, de arról személyesen értesíti a vásárlót. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően, tájékoztatjuk a vásárlót a várható szállításról.

·         A megrendelt termék ellenértékének  díj fizetésének módja és szállítás módja

A megrendelt termék fizetésének, szállításának módja: Szállítás/Fizetés

Szállítási módok

·         Megnevezés:

Szatvia átvételi pont

Leírás:

Előre összeállított csomag személyes átvétele, a webáruház saját átvételi pontján. Cím: Budapest 1171 Körömvirág u. 24.

Költség(ek):

A szállítási módnak nincs költsége.


·         Megnevezés:

FoxPost Csomagautomata

Leírás:

Átvétel az Ön által választott automatánál. A bevásárlóközpont nyitvatartási idejében bármikor átveheti a megrendelt termékeit.

Költség(ek):

Az automatába való csomag szállítási díja (max ekkora méretű dobozig: 60 cm x 36 cm x 62 cm, max 25kg)


1400.- ft.

·         Megnevezés:

FoxPost Házhozszállítás

Leírás:

FoxPost futár a megadott címre kézbesíti a csomagot. A kiszállítást megelőzően a futár telefonon egyeztet a címzettel az átvétel időpontjáról
Költség(ek):

A költségek számítása a kosárba helyezett termékek végösszege alapján történik.


0- 10000=2400.- ft.
10 001-20000=2900.-ft.
20001-tól       = 3500 ft

 ·

Utánvét- Szatvia Shop

Leírás:

Szatvia átvételi ponton készpénzben, és kártyával is tudsz fizetni.

Választható szállítási módok:

Szatvia átvételi pont

 

·         Megnevezés:

Utánvét- FoxPost

Leírás:

A FoxPost futárnál kizárólag készpénzben tudsz fizetni, a csomagautomatánál csak bankkártyával.

Utánvét Költségek ( Ft):

+400.- ft.

Választható szállítási módok:

FoxPost Csomagautomata, FoxPost Házhozszállítás

·         Megnevezés:

FoxPost automatánál

Leírás:

FoxPost automatánál, bankkártyával.

Választható szállítási módok:

FoxPost Csomagautomata

- Számlázást a Billingo- online számlázási rendszeren keresztül végezzük (https://www.billingo.hu/) , mely összeköttetésben áll a NAV-al.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Csere-Visszaküldés

Abban az esetben, ha szeretné kicserélni a terméket, méret hiba miatt, vagy az áru sérülten érkezése miatt, ezt megteheti a termék visszaküldésével. Ennek érdekében, indokolja a visszatérítési emailben a kívánt termék új méretét.

Ha a kívánt méret nem áll rendelkezésre, akkor visszatérítjük a termék összegét.

Ha szeretné megváltoztatni a ruhadarabot egy másik modellre vagy színre, akkor azt először vissza kell küldenie, majd egy másik megrendelésben meg kell rendelnie a kívánt terméket.

Cserélni csak nem használt (kimosott), nem sérült (pl. címke kivágása) terméket tudunk!

 

· Garancia, jótállás, szavatosság: https://www.szatviashop.hu/vat

 

Csomagautomatás rendelés:

A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. Ha megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap várnod a futárt. A bevásárlóközpont nyitvatartási idejében, vagy külső automatában bármikor átveheted a megrendelt termékeidet. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 3 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni.

 Csomagodat 3 napon belül ingyen visszaküldheted. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.

Házhozszállításos rendelés:

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a kiszállítást végző partnerünk raktárába, majd a Foxpost központi raktárába.

Visszaküldés esetén: https://foxpost.hu/ oldalon készíteni kell egy csomagfeladás/címkét, automatába!/visszaküldés
Tóthné Bocsi Szilvia e.v.

1171 Budapest, XVII, 17 Zrínyi utca 117.

és a legközelebbi Foxpost automatában elhelyezni a csomagot. Csere esetén, ennek díja visszajár a vásárlónak!

·         Elállási/felmondási jog

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. 

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a webáruház postacímére. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

„Kézzel festett, természetes anyagból készült termék!

Mosásra fokozottan figyelj, mert engedheti színét! Kézzel, langyos vízben ( 30° C) mosd ki, majd ecetes vízben öblítsd! Így nem megy össze, és a színe is élénk marad.”

·         Csere

Abban az esetben, ha szeretné kicserélni a terméket, méret hiba miatt, vagy az áru sérülten érkezése miatt, ezt megteheti a termék visszaküldésével. Ennek érdekében, indokolja a visszatérítési emailben a kívánt termék új méretét.

Ha a kívánt méret nem áll rendelkezésre, akkor visszatérítjük a termék összegét.

Ha szeretné megváltoztatni a ruhadarabot egy másik modellre vagy színre, akkor azt először vissza kell küldenie, majd egy másik megrendelésben meg kell rendelnie a kívánt terméket.

Cserélni csak nem használt (kimosott), nem sérült (pl. címke kivágása) terméket tudunk!

 

·         Garancia, jótállás, szavatosság

A webáruházunkban forgalmazott termékekre garancia vonatkozik (gyártási hibából, vásárláskor meglévő hibák). Garanciával kapcsolatos igények ügyintézésekben a  - 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet - mindenkori erre vonatkozó jogszabály szerint járunk el. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását webáruházunk felé e-mailben vagy telefonon, elérhetési adatainkat a https://www.szatviashop.hu/aruhaz_informacio

menüpontban tekintheti meg. Garanciális jog érvényesítéséhez a vásárolt árut a vevőnek vissza kell juttatnia az eladóhoz. A reklamációt a bejelentést és a visszajuttatást követő 15 (tizenöt) munkanapon belül kivizsgáljuk. Garanciális igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Hat hónap eltelte után a fogyasztónak kell bizonyítania azt, hogy a hiba már a vásárlás pillanatában is benne volt a termékben. Garanciális igény esetén a vevő kérheti a termék javítását, ha a javítás nem lehetséges, a cseréjét. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a garanciális igény nem érvényesíthető. A garanciális igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.

A fenti jogok csak hibás teljesítésnél gyakorolhatóak, a fogyasztó által okozott hibánál nem!

A vásárolt termék elveszíti a szavatosságát:

nem rendeltetésszerű használat,

szakszerűtlen ápolás, tisztítás,

 rongálás,

szavatossági idő alatt nem a gyártó/ kereskedő által történő javítás

 A nem tartós használatra rendelt termékeknél (például: cipő, egyéb ruházati termékek stb.) a szavatosság alapján érvényesíthető jogok általános elévülése hat hónap.

A kapcsolatos jogszabályokat itt olvashatja el:

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet

 főbb szabályai:

A vállalkozás a szerződésben a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.  A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 ( tizenöt) napon belül elvégezze. A vásárló  kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával). 

A vállalkozás a vásárló  bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről köteles jegyzőkönyvet felvenni. jegyzokonyv minta

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet,

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

 

·         Panaszkezelés

A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Amennyiben a Szatvia Shop webáruház és Ön között esetlegesen fennálló jogvita a Szatvia Shoppal folytatott tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:

·         Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
Európai Fogyasztói Központ (EFK) elérhetőségei: http://fogyasztovedelem.kormany.hu
Cím:
József körút 6.  Budapest 1088  Magyarország
Egyéb elérhetőségek:
Email:             info@magyarefk.hu
Telefon:          06-1-459-48-32
Fax:     06-1-210-25-38
http://www.magyarefk.hu

 

·         Békéltető testület eljárásának kezdeményezése http://www.bekeltet.hu


A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

Online megkötött adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos jogviták rendezése esetén felmerülő kérdésekkel forduljon ide bizalommal:

 

Magyar Online Vitarendezési Kapcsolattartó Pont

 E-mail: onlinevita@bkik.hu

Telefon: +36-1-488-2033   

 

·         Az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítása

A Szatvia Shop jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor, egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók.

A Szatvia Shop fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a Webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül és hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezze át.

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018.01.06.
Módosítás: 2023.07.16.

Adatvédelmi tájékoztató

Adatvédelmi Nyilatkozat

Adatvédelmi Nyilatkozat

Szatvia Shop- Tóthné Bocsi Szilvia e.v.

Üdvözöljük webáruházunk oldalán! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

Kérjük, hogy Weboldalunk használata előtt szíveskedjen elolvasni a jelen Adatvédelmi Nyilatkozatot, mely közérthető módon tartalmazza, miként kezeljük személyes adatait!

Az Adatvédelmi Nyilatkozatban az Adatkezelő egyértelműen és részletesen tájékoztatja az érintetteket az adatok kezelésével kapcsolatos minden fontos tényről.

Rövid összefoglaló

·         Személyes adatokat csak a törvényeknek megfelelően gyűjtünk és kezelünk.

·         DM levelet csak külön hozzájárulás esetén küldünk. Rendszerüzenetet anélkül is küldhetünk.

·         Az adatokat a lehető legbiztonságosabban tároljuk.

·         Harmadik félnek személyes adatokat nem adunk át.

·         Bárkinek felvilágosítást adunk a róla tárolt adatokról, ha ezt írásban kéri.

·         A személyes adatok törlését szintén a megadott elérhetőségen lehet kérni.

 

·         Az adatokat közvetlenül az érintettektől vesszük fel

·         az adatkezelés célja az érintett számára ismert,

·         a kezelendő adatok fajtája, az adatkezelés időtartama (adattörlés) előre meghatározott,

·         az adatokat csak az előre meghatározott céllal összefüggésben használjuk fel,

·         az adatok nem kerülnek ki az adatkezelő kezeléséből, szerződött adatfeldolgozók kivételével

·         az érintetteket minderről megfelelően tájékoztatjuk.

·         Az Infotv. 65. § (3) bekezdés a) pontja értelmében nem vezet adatvédelmi nyilvántartást a Hatóság arról az adatkezelésről, amely az adatkezelővel ügyfélkapcsolatban álló személyek adataira vonatkozik- online tréningek- mert alkalmi jellegűek.

 

1. Bevezető
A  https://www.szatviashop.hu/- a továbbiakban : Weblap- üzemeltetője, mint Adatkezelő

·         Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Tóthné Bocsi Szilvia e.v.
Székhely, Átvételipont, Levelezési cím: Budapest,1171 Körömvirág u. 24.
Adószám: 63073575-1-42
Nyilvántartási szám: 4229719
Kibocsájtó: Budapest Főváros XVII.kerület Rákosmente Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala-okmányiroda
Kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: 4107(B)
Kereskedelmi tevékenységet nyilvántartásba vette: Budapest Főváros XVII.kerület Rákosmente Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala-jegyzői iroda
Statisztikai számjel: 63073575960223101
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség:  szatviashop@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36 30/8510853
Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: NAIH-134083/2017
Számlaszám: Erste Bank Hungary Zrt.  
 11600006-00000000-80453059
·         A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Viltor webáruház rendszer - https://viltor.hu/- Paller Endre egyéni vállalkozó- 8900 Zalaegerszeg, Mártírok útja 71.- E-mail (elsődleges kapcsolat): info@viltor.hu -Telefon: 06 70 933 43 04

 

mint Adatkezelő jelen Adatvédelmi Nyilatkozat és Adatkezelési Tájékoztató ( a továbbiakban: Adatvédelmi Nyilatkozat) közzétételével ismerteti az adatkezelésére vonatkozó elveit, melyeket az Adatkezelő magára nézve kötelező érvényűnek ismer el. Az Adatkezelő minden tőle ésszerűen elvárható intézkedést megtesz az általa kezelt személyes adatok biztonsága érdekében.

Az adatkezelés megkezdése előtt Tájékoztatjuk Önöket arról, az adatkezelés minden esetben az érintett hozzájárulásán alapul. A Weblapon történő regisztrációjával, a Weblap használatával, megrendelése feladásával és hírlevelünkre történő feliratkozásával Ön, mint Felhasználó kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy az Adatkezelő az Ön személyes adatait jelen Adatvédelmi Nyilatkozat keretein belül, a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelően kezelje, és a jelen dokumentumban rögzített terjedelemben, módon és időtartamban felhasználja.

2. Az adatkezelés nyilvántartásba vétele
Szatvia Shop- Tóthné Bocsi Szilvia e.v., mint Adatkezelő a személyes adatok kezelésének nyilvántartásba vételét kérelmezte a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál ( a továbbiakban: NAIH, vagy Hatóság).

A Hatóság az adatkezelést az alábbi adatkezelési nyilvántartási számon vette nyilvántartásba:

Adatkezelési nyilvántartási szám : NAIH-134083/2017


3. Fogalom meghatározások
A Felhasználók személyes adataik kezelésének szabályait tartalmazó hatályos jogszabály: 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (a továbbiakban: Infotv.).

A jelen Adatvédelmi Nyilatkozatban használt fogalmak jelentése a 2011. évi CXII. törvény 3. §-ban rögzített „Értelmező rendelkezések” figyelembe vételével az alábbi:

személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés
érintett: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy – közvetlenül vagy közvetve – azonosítható természetes személy
adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki, vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtatja
adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése
adattörlés: az adat felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállítása többé nem lehetséges
adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot az adaton végzik
adatállomány: az egy nyilvántartásban kezelt adatok összessége
harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval
információs társadalommal összefüggő szolgáltatás: elektronikus úton, távollevők részére, rendszerint ellenszolgáltatás fejében nyújtott szolgáltatás, amelyhez a szolgáltatás igénybe vevője egyedileg fér hozzá
elektronikus kereskedelmi szolgáltatás: olyan információs társadalommal összefüggő szolgáltatás, amelynek célja valamely birtokba vehető forgalomképes ingó dolog - ideértve a pénzt és az értékpapírt, valamint a dolog módjára hasznosítható természeti erőket -, szolgáltatás, ingatlan, vagyoni értékű jog (a továbbiakban együtt: áru) üzletszerű értékesítése, beszerzése, cseréje vagy más módon történő igénybevétele.
 

4. Felhasználók köre
Felhasználó egyaránt az oldalon regisztrált, valamint a nem regisztrált, de a Weblap szolgáltatásait igénybevevő, rendelést leadó, bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy - közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes személy. 

 

5. A kezelt személyes adatok köre
Az Adatkezelő által kezelt személyes adatok körét képezik az alábbiak: 

Név (Vezetéknév, Keresztnév, Cég neve)
Cím (Utca, házszám, emelet, ajtó, város, ország, irányítószám)
Telefonszám
E- mail cím
Az Adatkezelő a kezelt személyes adatok valódiságáért felelősséget nem vállal! A szolgáltatott személyes adatokért a felelősség kizárólag a Felhasználót terheli. 

6. Hírlevél
Természetes személynek, mint a hírlevelünk címzettjének elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű más egyéni kommunikációs eszköz útján hírlevelet kizárólag akkor küldünk, ha ahhoz a hírlevél címzettje előzetesen egyértelműen és kifejezetten hozzájárult, a hírlevélre feliratkozott.

A kezelt adatok köre: A hírlevélre önkéntesen, kifejezett hozzájárulása alapján feliratkozott Felhasználó alábbi adatait kezeli az Adatkezelő: Név (Vezetéknév, Keresztnév, Cég neve), E- mail cím, telefonszám. 

A felhasználás célja: Marketing tartalmú elektronikus levél küldése ( hírlevél ) elektronikus úton a hírlevélre önkéntesen, kifejezett hozzájárulás alapján feliratkozott Felhasználók részére; a Felhasználók tájékoztatása aktualitásokról, ajánlatokról, marketing célú akciókról.

Az adatkezelés időtartama: Az Adatkezelő a hírlevélre önkéntesen feliratkozó felhasználó fent nevesített személyes adatait a felhasználó hozzájárulásának visszavonásáig kezeli, ennek hiányában az adatok felvételétől számított 10 évig.

Visszavonó nyilatkozat: Tájékoztatjuk Önöket arról, hogy a hozzájáruló nyilatkozat bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható. Ebben az esetben a nyilatkozó nevét és minden egyéb személyes adatát töröljük, és részére hírlevelet a továbbiakban nem küldünk.

A visszavonó nyilatkozat megtételére mind postai úton, mind pedig elektronikus levél útján lehetőséget biztosítunk úgy, hogy a nyilatkozatot tevő személy egyértelműen azonosítható legyen.

Felhasználó hozzájárulását bármikor, ingyenesen, írásban az alábbi módokon vonhatja vissza:

E-mailben: szatviashop@gmail.com
Postai úton levélben: Szatvia Shop. Budapest 1171 Körömvirág u. 24.
 

Az Adatkezelő a hírlevélre önkéntesen, kifejezett hozzájárulás alapján feliratkozott Felhasználók személyes adatairól nyilvántartást vezet. Az ebben a nyilvántartásban rögzített - a reklám címzettjére vonatkozó - adat csak a hozzájáruló nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően, annak visszavonásáig kezelhető, és harmadik fél számára kizárólag az érintett személy előzetes hozzájárulásával adható át. 

Az Adatkezelő az általa rögzített személyes adatokat csak a hozzájáruló nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően kezeli és harmadik fél számára kizárólag az érintett személy előzetes hozzájárulásával adhatja át.

 7. A személyes adatok kezelésének célja és jogalapja
Adatkezelési célok:

Az adatok kezelésének célja az Adatkezelő által nyújtott szolgáltatások Felhasználók általi igénybevételének, és az Adatkezelő általi teljesítésének lehetővé tétele, a termékértékesítés nyomon követése, a Felhasználó azonosítása, valamint annak lehetővé tétele, hogy a Felhasználó a rendeléséről tájékoztatást kapjon.
A webáruházban mód van a regisztráció nélküli vásárlásra is, csak a szállításhoz tényleg nélkülözhetetlen adatokat kell megadnia a pénztárban.
A Weblap szolgáltatásainak igénybevétele regisztrációhoz nem kötött. A szolgáltatás igénybevételével a Felhasználó kifejezetten hozzájárul, hogy az Adatkezelő személyes adatait kezelje. Személyes adatait a Felhasználó önkéntesen, jelen Adatkezelési Nyilatkozat ismeretében bocsájtja az Adatkezelő rendelkezésére. Ez checkbox (jelölőnégyzet) bepipálásával lehetséges.
Az Adatkezelés jogalapja és módja:

A szolgáltatás igénybevétele folytán történő személyes adatok rögzítése és kezelése a Felhasználó önkéntes hozzájárulásán alapul.
Ezen hozzájárulást a Felhasználó a Weblapon történő rendelés leadásával adja meg.
A Felhasználó, ha szolgáltatás igénybevétele során harmadik, természetes személy személyes adatait teszi hozzáférhetővé, szavatol azért, hogy a hozzáférhetővé tett személyes adatok kezeléséhez az érintett hozzájárulását jogszerűen beszerezte.
Felhasználó tudomásul veszi, hogy az Adatkezelő a felvett adatokat törvény eltérő rendelkezése hiányában a rá vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése céljából, vagy az Adatkezelő, vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából - ha ezen érdek érvényesítése a személyes adatok védelméhez fűződő jog korlátozásával arányban áll - további külön hozzájárulás nélkül, valamint az érintett hozzájárulásának visszavonását követően is kezelheti.

8. Az adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személy
A személyes adatok kezelésére és feldolgozására jogosult személy a Szatvia Shop-Tóthné Bocsi Szilvia, a továbbiakban: Adatkezelő ), mint Adatkezelő. A feldolgozásra kerülő személyes adatokat az Adatkezelő mindenkori törvényes képviselője(i), alkalmazottai/ megbízottai/közreműködői ismerhetik meg. Az adatkezelő személyes adatot harmadik személyek részére nem ad át, kizárólag abban az esetben, ha az érintett ehhez kifejezetten hozzájárul.(Futárszolgálat, Számlázás)

9. Az Adatkezelés időtartama
A Felhasználó hozzájárulása alapján megadott személyes adatokat az Adatkezelő az adatkezelés céljának megvalósulásáig, illetőleg a Felhasználó hozzájárulása visszavonásáig kezeli. Az Adatkezelő a Felhasználó regisztrációja során megadott személyes adatait a Weblap igénybevételének megszűnéséig, így különösen a regisztráció törléséig kezeli.

Az Adatkezelő a felvett személyes adatokat törvény eltérő rendelkezésének hiányában a) a rá vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése céljából, vagy b) az adatkezelő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából, ha ezen érdek érvényesítése a személyes adatok védelméhez fűződő jog korlátozásával arányban áll további külön hozzájárulás nélkül, valamint az érintett hozzájárulásának visszavonását követően is kezelheti. / 2011. évi CXII. törvény 6. § ( 5) /

Az Adatkezelő a Felhasználó által megadott személyes adatokat a számviteli kötelezettségek teljesítése érdekében a 2000. évi C. törvény 169.§-a alapján 8 évig, illetve az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvényben meghatározott elévülési időn belül őrzi meg és kezeli. 

 10. Adattovábbítás, adatok összekapcsolása                             
Az Adatkezelő nem ad el, nem ad bérbe és semmilyen formában nem bocsájt rendelkezésére a Felhasználóra vonatkozó személyes adatokat illetve információkat más cégnek, magánszemélynek, kivéve a számviteli kötelezettség teljesítéséhez szükséges adatszolgáltatást.

Az Adatkezelő a tőle elvárható módon gondoskodik az adatok megfelelő biztonságáról, és megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, melyek az adatvédelmi szabályok és elvek érvényre juttatását garantálják és a személyes adatok biztonságát elősegítik.

Tájékoztatjuk a Tisztelt Felhasználókat arról, hogy az Adatkezelő személyes adatot kizárólag az érintett hozzájárulásával továbbít harmadik személynek vagy személyeknek.

A Felhasználó a Weboldal által nyújtott szolgáltatások igénybevételével, és az ezen szolgáltatások igénybe vételéhez szükséges, fentiekben rögzített személyes adatai megadásával kifejezetten hozzájárulását adja ahhoz, hogy személyes adatait a Társaság a termékek kiszállítását végző szállító cégek ( Magyar Posta, Foxpost) részére továbbítsa.

 Ezen szolgáltatók adatkezelési körülményeiről a szolgáltatóknál tudnak bővebben tájékozódni.

Az Adatkezelő az adattovábbítás jogszerűségének ellenőrzése, valamint az érintett tájékoztatása céljából adattovábbítási nyilvántartást vezet, amely tartalmazza az általa kezelt személyes adatok továbbításának időpontját, az adattovábbítás jogalapját és címzettjét, a továbbított személyes adatok körének meghatározását, valamint az adatkezelést előíró jogszabályban meghatározott egyéb adatokat.

Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak ismertetése: Az érintett kérheti a házhoz szállító/online fizetést/postai úton történő szállítást biztosító szolgáltató adatkezelőtől a személyes adatainak mielőbbi törlését a szolgáltatást biztosító cégtől.

 Adatokat kezelnek az alábbi, szerződött cégek:

·         FoxPost Zrt. - futárszolgálat, FoxPost csomagautomaták Cím: 3200 Gyöngyös, Batsányi János u. 9. Tájékozató: http://www.foxpost.hu/?page_id=43

 

·         Erste Bank Hungary Zrt.- banki műveletek

 

·         A tárhelyszolgáltató elérhetőségei: Viltor webáruház rendszer - https://viltor.hu/ Paller Endre egyéni vállalkozó- 8900 Zalaegerszeg, Mártírok útja 71.- E-mail (elsődleges kapcsolat): info@viltor.hu -Telefon: 06 70 933 43 04

.     Octonull Kft- (Billingó)- számlázás
Székhely: 1085 Budapest, József körút 74. I. em. 6.

Iroda: 8230 Balatonfüred Jókai u 5.

Cégjegyzékszám: 01-09-1981177, bejegyezte a Fővárosi Törvényszék cégbírósága

Adószám: 25073364-2-42
honlap: https://www.billingo.hu/

Számviteli bizonylatok esetében a 2000. évi C. törvény 169. § 8 év megőrzési kötelezettséget ír elő.

 

·         Barion Payment Inc.- kártyás fizetés

Budapest, Infopark stny. 1, 1117
https://www.barion.com/hu/

11. „Cookie”-k
Weboldalunk a Felhasználó egyénre szabott kiszolgálása, és a kényelmi funkciók érdekében „cookie”-kat használhat. „Cookie”-k használata esetén ennek keretében a Weblapra történő látogatásakor a látogatás időpontja, a Felhasználó böngészőjének adatai, IP címe valamint a használt operációs rendszer és a nyelvi beállítások naplózásra kerülnek. Ezen adatokat az Adatkezelő nem kapcsolja össze más személyes adatokkal, kizárólag statisztikai kimutatások célját szolgálják.

12. Felhasználók személyes adatok kezelésével kapcsolatos jogaik, jogérvényesítési és jogorvoslati lehetőségek
A Felhasználónak lehetősége van az Adatkezelőnél személyes adatai kezeléséről tájékoztatást kérnie, ezen kívül a Felhasználó kérheti személyes adatainak helyesbítését, valamint személyes adatainak törlését, vagy zárolását.

A Felhasználó bármikor jogosult írásban, az Adatkezelő által a jelen Adatvédelmi Nyilatkozatban megjelölt elérhetőségein tájékoztatást kérni az Adatkezelő által kezelt, reá vonatkozó személyes adatokról, valamint ugyanígy bármikor kérelmezheti azok módosítását. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legfeljebb 30 napon belül adja meg a kért tájékoztatást.

Amennyiben a Felhasználó írásban kérelmezi, az Adatkezelő tájékoztatást nyújt részére a Felhasználó Adatkezelő által kezelt, illetve – ha van ilyen- az általa vagy rendelkezése szerint megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól. 

Az Adatkezelő ezen kívül, ilyen irányú kérelem alapján írásban tájékoztatást nyújt az általa kezelt személyes adatok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, az adatvédelmi incidens körülményeiről, hatásairól és az elhárítására megtett intézkedésekről, továbbá - az érintett személyes adatainak továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

Felhívjuk szíves figyelmüket arra, hogy postai úton érkező kérelem esetén az Adatkezelőnek abban az esetben nyílik rá módja, hogy a postai úton érkező levelekre, írásban, postai úton megküldje válaszát a Felhasználó részére, ha a Felhasználó a válaszadás céljából postacímét kérelmén feltünteti.

A (4) bekezdésben foglalt tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Egyéb esetekben költségtérítés állapítható meg. A költségtérítés mértékét a felek között létrejött szerződés is rögzítheti. A már megfizetett költségtérítést vissza kell téríteni, ha az adatokat jogellenesen kezelték, vagy a tájékoztatás kérése helyesbítéshez vezetett.

Felhasználó jogosult továbbá adatai törlésének kérésére, az Adatkezelőhöz címzett írásbeli megkereséssel, az Adatkezelő lentiekben megadott elérhetőségein.

Felhasználó az alábbi elérhetőségeken jogosult a tájékoztatást, módosítást, vagy törlést kérelmezni:

Postai levelezési cím: Szatvia Shop. Budapest 1171 Körömvirág u. 24.
E-mail cím: szatviashop@gmail.com

A Felhasználó bármikor jogosult a helytelen, megváltozott vagy hibásan rögzített adatainak kijavítását, vagy azok törlését kérni. Az Adatkezelő a kérelem beérkezését követően ésszerű időn belül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított 30 napon belül törli, illetve módosítja a Felhasználó által megjelölt adatokat.  

Tájékoztatjuk Önöket arról, hogy a törlés nem vonatkozik a jogszabály (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat az Adatkezelő a törvényben rögzített szükséges időtartamig köteles megőrizni.

Törlés helyett az adatkezelő zárolja a személyes adatot, ha az érintett ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

Amennyiben a Felhasználó úgy érzi, a személyes adatok kezelésével kapcsolatos jogainak esetlegesen sérültek, kérjük, jelezze nekünk írásban az Adatkezelő fentiekben megadott elérhetőségein!

A Felhasználó a személyes adatok kezelésével kapcsolatos jogsérelem esetén az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény alapján a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) (A Hatóság címe: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C, Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.) fordulhat, végső soron bíróság előtt érvényesítheti jogait. A perre a törvényszék rendelkezik hatáskörrel.

13. Jogszabályoknak való megfelelés
A jelen Adatvédelmi Nyilatkozat elkészítése során, valamint a Felhasználók személyes adatainak kezelésekor az Adatkezelő a mindenkor hatályos magyar jogszabályok maradéktalan betartásával, és a vonatkozó uniós normák figyelembevételével jár el.

Az Adatkezelő különösen az alábbi jogszabályokban előírtakat tartja szem előtt az adatkezelés során:

évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (a továbbiakban: Infotv.)
évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (főképp a 13/A. §-a)
évi XLVII. törvény – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról;
évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól (különösen a 6.§-a)
évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról
évi C. törvény az elektronikus hírközlésről (kifejezetten a 155.§-a)
16/2011. sz. vélemény a viselkedésalapú online reklám bevált gyakorlatára vonatkozó EASA/IAB-ajánlásról


14. Google Adatvédelmi irányelvei:

https://policies.google.com/u/2/privacy?utm_source=pp-email&utm_medium=email&utm_campaign=EU&pli=1

15. Facebook Adatvédelmi irányelvek:

https://www.facebook.com/business/gdpr

16. AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE: Teljes rendelet szövege

 

Nyilatkozat érvényességének kezdete: Budapest. 2018. 05. 15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vásárlási tudnivalók

Vásárlási tudnivalók/Visszaküldés

Vásárlás
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással, csomagautomatából vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel, a Szatvia Shop átvételi pontján (Bp. 1171 Körömvirág u. 24.).

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak. A vállalkozás: Kisadózó, alanyi adómentesség vonatkozik rá.

 A termék árak nem tartalmazzák a házhozszállítás díját, de a csomagolást igen.

1. A vásárlás menete
Áruházunkban kategóriákba rendezett termékek között regisztráció, illetve bejelentkezés nélkül böngészhet. A kiválasztott terméket annak terméklapján tudja a kosárba helyezni. Amennyiben a terméknek több változata is megjelenik a terméklapon, úgy rádió gombok segítségével tudja kiválasztani az Önnek legmegfelelőbbet.

A kosárba helyezett termékek mennyiségét a Kosár módosítás oldalon változtathatja.

Vásárlását a pénztárban fejezheti be, itt választhatja ki az Önnek legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot, illetve adhatja le rendelését.

A webáruházban mód van a regisztráció nélküli vásárlásra is, csak a szállításhoz tényleg nélkülözhetetlen adatokat kell megadnia a pénztárban.

Megrendelését bejelentkezés után figyelemmel kísérheti a Korábbi rendelések oldalon.

 A termékoldalon található esetleges  adatok (méret, anyag) tájékoztató jellegűek. A termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szolgálnak, a valóságos termék megjelenésétől eltérhetnek (fotó/termék színe).

Szállítási kifogás vagy hibásan leadott rendelés esetén kérjük valamelyik elérhetőségünkön vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal.

2. Elállási/felmondási jog
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a webáruház postacímére. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

3. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy
- a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy
- a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát
- a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást vállalkozásunk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

4. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 3. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

5. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén a webáruház jótállásra köteles.

Csere

Abban az esetben, ha szeretné kicserélni a terméket, méret hiba miatt, vagy az áru sérülten érkezése miatt, ezt megteheti a termék visszaküldésével. Ennek érdekében, indokolja a visszatérítési emailben a kívánt termék új méretét.

Ha a kívánt méret nem áll rendelkezésre, akkor visszatérítjük a termék összegét.

Ha szeretné megváltoztatni a ruhadarabot egy másik modellre vagy színre, akkor azt először vissza kell küldenie, majd egy másik megrendelésben meg kell rendelnie a kívánt terméket.

Cserélni csak nem használt (kimosott), nem sérült (pl. címke kivágása) terméket tudunk!

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A szerződésben meghatározott jogok illetik meg Önt.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a 3. és a 4. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

6. A szerződés alakja és létrejöttének időpontja
Online módon kötött szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásban megkötött szerződésnek. A szerződés nyelve magyar. A szerződés nem kerül iktatásra. A szerződés nem utal magatartási kódexre.

Az űrlap kitöltésével és az áruház részére megerősítést követő elektronikus úton történő megküldésével, annak áruház általi visszaigazolásával az Ön megrendelése igénybejelentésnek minősül.

A szerződés akkor jön létre, ha az áruház az igénybejelentést követő legkésőbb 48 órán belül az igény megérkezését pozitívan (az adásvétel lehetőségét megerősítve) visszaigazolja. Az igénybejelentés megküldésével és annak áruház általi visszaigazolásával a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Mind az ajánlat, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

7. Felelősségkorlátozás
A webáruházon keresztül történő vásárlás feltételezi a vevő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve vevő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről. A webáruházba küldött rendeléssel minden vevő kijelenti, hogy a jelen üzletszabályzatot megértette és elfogadja.

8. Adatvédelem, sütik
Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.

Adatainak rendszerünkből történő törlését a webáruház bármelyik elérhetőségén kérheti tőlünk.

A webáruház a vásárló böngészőjében a használat során úgynevezett sütit (cookie) helyez el. Az így létrehozott kis adatcsomag semmilyen információt nem tartalmaz a vásárló személyére vagy számítógépe (táblagépe, okostelefonja stb.) jellemzőire vagy helyére vonatkozóan, kizárólag az áruház technikai működésében játszik szerepet.

9. Egyéb jogszabályok
A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján tájékozódhat.

Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok, illetve rendeletek eléréséhez kérjük látogasson el az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület vagy a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium honlapjára.

10. A webáruház üzemeltető pontos és részletes adatai
Kérjük kattintson ide a webáruházat üzemeltető vállalkozás pontos adatainak eléréséhez.

 

Csere-Visszaküldés

 

Abban az esetben, ha szeretné kicserélni a terméket, méret hiba miatt, vagy az áru sérülten érkezése miatt, ezt megteheti a termék visszaküldésével. Ennek érdekében, indokolja a visszatérítési emailben a kívánt termék új méretét.

Ha a kívánt méret nem áll rendelkezésre, akkor visszatérítjük a termék összegét.

Ha szeretné megváltoztatni a ruhadarabot egy másik modellre vagy színre, akkor azt először vissza kell küldenie, majd egy másik megrendelésben meg kell rendelnie a kívánt terméket.

Cserélni csak nem használt (kimosott), nem sérült (pl. címke kivágása) terméket tudunk!

 

· Garancia, jótállás, szavatosság: https://www.szatviashop.hu/vat

 

Csomagautomatás rendelés:

A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. Ha megrendelésed bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéred, nem kell egész nap várnod a futárt. A bevásárlóközpont nyitvatartási idejében, vagy külső automatában bármikor átveheted a megrendelt termékeidet. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 3 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni.

 Csomagodat 3 napon belül ingyen visszaküldheted. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheted az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.

Házhozszállításos rendelés:

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a kiszállítást végző partnerünk raktárába, majd a Foxpost központi raktárába.

Visszaküldés esetén: https://foxpost.hu/ oldalon készíteni kell egy csomagfeladás/címkét, automatába!/visszaküldés
Tóthné Bocsi Szilvia e.v.

1171 Budapest, XVII, 17 Zrínyi utca 117.

és a legközelebbi Foxpost automatában elhelyezni a csomagot. Csere esetén, ennek díja visszajár a vásárlónak!

Kapcsolat

  • 1171 Budapest Körömvirág utca 24.
  • 0630-851 0853
  • info@szatviashop.hu

Hírlevél

Viltor - webáruház készítés és bérlés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.